.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
ممنوعیت سکونت اتباع خارجی در اطراف حرم مطهر شاهچراغ (ع)
استاندار فارس گفت: دوربین‌های حرم مطهر تقویت می‌شود و تصمیم گرفته شد تا در بافت ۵۷ هکتاری اطراف حرم مطهر اتباع خارجی به هیچ وجه ساکن نباشند.
ممنوعیت سکونت اتباع خارجی در اطراف حرم مطهر شاهچراغ (ع)

به گزارش شمال نیوز ، محمدهادی ایمانیه در نشست خبری امروز به جزئیات حادثه تروریستی حرم مطهر شاهچراغ که در مرداد ماه امسال رخ داد اشاره کرد و پس از تشریح نحوه ورود تروریست، گفت: از ورود تا دستگیری تروریست در حرم مطهر شاهچراغ (ع) ۲۳ ثانیه طول کشیده و عملکرد نیرو‌های امنیتی قابل قبول است از این رو به دلیل فضای فرهنگی و معنوی حرم مطهر نمی‌توان انتظار اقدامات غیرمتعارف داشت. 

 

او، تمهیدات امنیتی حرم مطهر شاهچراغ (ع) پس از حمله تروریستی را مورد توجه قرار داد و گفت: دوربین‌های حرم مطهر تقویت می‌شود و تصمیم گرفته شد تا در بافت ۵۷ هکتاری اطراف حرم مطهر اتباع خارجی به هیچ وجه ساکن نباشند همچنین دستگاه‌های XR برای بازرسی بدنی و دستگاه‌های چهره زن نصب خواهد شد.

 

استاندار فارس گفت: آموزش نیرو‌های امنیتی برای آمادگی بیشتر از طریق برگزاری مانور انجام می‌شود و طبق مصوبه هفته گذشته شورای عالی امنیت ملی کشور امنیت حرم مطهر سیدعلاء الدین حسین (ع) شیراز به سپاه پاسداران واگذار شد.

 

ایمانیه از ساماندهی اتباع بیگانه در استان فارس خبر داد و گفت: هرچه زودتر کارت هوشمند اتباع غیر ایرانی در شیراز به عنوان پایلوت با مجوز وزیر کشور صادر می‌شود و باید هرگونه اشتغال اتباع خارجی توسط کارفرما‌های ایرانی به اداره اطلاعات استان گزارش دهند در غیر این صورت با کارفرمایی ایرانی که به اتباع خارجی کار بدهند، به عنوان مجرم ضد امنیتی برخورد خواهد شد.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.074 seconds.